دانلود مرورگر قدرتمند firefox (جدید ترین نسخه)

تبلیغات

دانلود مرورگر قدرتمند firefox (جدید ترین نسخه)

مرورگر فایرفاکس اندروید Firefox Browser for Android

عرضه شده توسط کمپانی موزیلا

بیش از 500 میلیون دانلود و کسب امتیاز 4.4 در پلی استور

پیشنهاد ویژه سایت خدای اندروید برای کاربران

بنیاد موزیلا با عرضه نرم افزار مرورگر فایرفاکس توانست نام خود را بر سر زبانها انداخته و شهرت جهانی کسب کند. مرورگری که توسط این کمپانی عرضه شد، هم اکنون به عنوان یکی از برترین مرورگرها در نسخه ویندوز شناخته می شود. اما مدتی است که موزیلا به این فکر افتاده است تا مرورگر خود را در میان کاربران اندرویدی نیز به محبوبیت برساند. از همین رو اقدام به عرضه مرورگر Firefox Browser for Android برای کاربرانی که از سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، کرده است که دارندگان گوشی های اندروید امکان استفاده از این مرورگر را در گوشی خود داشته و بتوانند با سرعت بی نظیری اقدام به وبگردی از طریق گوشی یا تبلت اندرویدی خود بنمایند.



دانلود مرورگر قدرتمند گوگل کروم (جدید ترین نسخه)

مرورگر قدرتمند گوگل کروم برای اندروید


با بیش از 1 میلیارد دانلود از گوگل پلی


قابل نصب بر روی سیستم عامل اندروید 4.0 و بالاتر

کسی را نمی توان یافت که از اینترنت استفاده کند اما نام مرورگر قدرتمند گوگل، یعنی کروم – Chrome Browser ، به گوشش نرسیده باشد. مرورگر قدرتمند گوگل به عنوان یکی از سریع ترین، ایمن ترین و بهترین مرورگرها به حساب می آید که سالهاست شاهد عرضه نسخه اندروید برای کاربران این سیستم عامل هستیم و گوگل نیز آپدیت های منظمی برای آن عرضه می کند.



دانلود CM Browser – Fast Secure 5.20.19 سریع ترین مرورگر اندروید

 

محصولی از کمپانی Cheetah Mobile Inc همان KS-Mobile سابق

سازنده نرم افزارهای مطرح Clean Master و Battery Doctor 

سرعت لود صفحات و محیط کاربری این مرورگر فوق العاده است

امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5

CM Browser – Fast & Secure از سری مرورگرهای فوق العاده سریع و قدرتمند اندرویدی است که هم اکنون در Apktops به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار بی نظیر دارای سرعت فوق العاده ای لود صفحات است به طوری که حتی در نام مرورگر هم عبارت ” Fast ” به معنای سریع درج شده است .



دانلود مرورگر فایرفاکس ۳۰

Firefox10 Firefox v30.0

{ فایرفاکس ، دومین مرورگر محبوب اندروید در جهان }

{ پیشنهاد ویژه ی godapk به شما }

مرورگر Firefox Browser  که از قدیم و ندیم همیشه جزو یکی از سه مرورگر برتر جهان بوده ، یک مرورگر بسیار پرسرعت و عالی برای وب گردی در اینترنت بوسیله موبایل های هوشمند می باشد . اندروید فایرفاکس با بهینه سازی خودکار عکس ها و فریم سایت ها ( بدون کاهش کیفیت آنها ) ، امکان گردش و چرخش در وب را بصورت رایگان و با سرعت بالا برای شما فراهم می کند . همچنین ، این نرم افزار از نرم افزار اندروید ادوب فلش پلیر نیز پشتیبانی کرده و امکان پخش ویدیو ها و فیلم های آنلاین را برای شما فراهم می کند . همچنین ، این مرورگر قدرتمند ، امکان پشتیبانی از پروتوکل ها و نصب انواع پروکسی بروی مرورگر را دارا می باشد که کمتر مرورگری این امکان را دارد . افزونه های ویژه ی این مرورگر را می توان به آسانی بروی آن نصب کرد و از آنها استفاده کرد . در آپدیت این مرورگر ، HTML5 به زبان های برنامه نویسی تحت وب پشتیبانی شونده بوسیله این مرورگر افزوده شده و می توانید با بهترین کیفیت و سرعت این گونه سایت ها را باز نمائید . پشتیبانی کامل از پروتکل های HTTS , SSL , HTTP , MMS , FTP و … برای افزایش امنیت گردش شما در فضای مجازی ، از دیگر ویژگی مهم فایرفاکس است . شعار این برنامه در سیستم عامل اندروید ، پرسرعت ، هوشمند و پرامنیت می باشد که به راستی نیز همه ی این ویژگی ها را دارا می باشد .



Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

Azar Azar – Video Chat & Call, Text v2.1.3

روز به روز با پیشرفت و گسترش تکنولوژی ، راه های ارتباط تازه ای نیز بوجود می آید . یکی از رایج ترین این راه ها ، استفاده از مسنجر ها یا پیام رسان های رایگان می باشد که بوسیله ی آنها می توانید با یک ارتباط اینترنتی ، با دوستان خود در سراسر جهان ارتباط متنی ، صوتی و تصویری بصورت رایگان برقرار کنید . مسنجر Azar که با پیام Video Chat & Call, Text  با به عرصه ی رقابت با مسنجر های بزرگ گذاشته است ، در مدت بسیار کوتاهی توانسته است نزدیک به ۵ میلیون کاربر را به سوی خود جذب کند . کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری ، عدم داشتن لگ و گیر و … ویژگی هایی هستند که این مسنجر را هروز محبوبتر از دیروز می کند .



Dolphin Browser v11.1.3 – مرورگر دلفین

Dolphin%20Browser Dolphin Browser v11.1.3   مرورگر دلفین

{ دلفین بروزر ، مرورگری سبک و پرسرعت با امکان استفاده در همه ی دستگاه ها }

{ به تازه ترین ورژن موجود آپدیت شد }

{ دریافت امتیاز ۴.۶ از ۵ }

{ کاهش ۵۰ درصدی حجم برنامه در ورژن ۱۱ }

Dolphin Browser  یک مرورگر با بیش از ۷۰ میلیون با دریافت و نصب بروی دستگاه های اندروید می باشد . ویژگی بسیار جالب و تازه ی این مرورگر ، بدین گونه می باشد که می توانید با کشیدن شکل های خاص ( ویژگی Gesture ) به مرورگر فرمان دهید که چه کاری برای شما انجام دهد . این ویژگی برای اولین بار و بوسیله ی همین مرورگر وارد سیستم عامل اندروید شده است . حال از همه ی این ویژگی های مناسب این بروزر که بگذریم ، از سرعت بالای آن در لود برگه های وب و درون مایه ی آنها ، نمی توان گذشت . همچنین ، این مرورگر هیچگونه محدودیتی در نوع کانکشن اینترنتی شما ندارند . بوسیله مرورگر دلفین ، می توانید ساعت بدون هیچگونه کاهش سرعتی به سایت های دلخواه خود سر بزنید و لذت ببرید . داشتن چند تم بسیار زیبا و امکان انتخاب بوسیله کاربر و همچنین تصاویر پس زمینه ی زیبا ، آنرا به یکی از زیباترین و جذابترین مرورگر های اندرویدی تبدیا کرده است . مرورگر دلفین ، هیچگونه محدودیتی برای استفاده از منابع GPRS , EDGE یا وایرلس برای کاربر قرار نمیدهد . دریافت امتیاز بسیار بالای ۴.۷/۵ از کاربران گوگل پلی ، نشانه ی رضایت کامل بیش از ۹۰ درصد کاربران استفاده کننده از این مرورگر پرسرعت است . دلفین بروزر ، دارای امکانی می باشد که بوسیله ی آن ، میتوانید با گفتن درخواست خود به اپلیکیشن به زبان انگلیسی ، منتظر اجرای فرمان خود شوید . مرورگر دلفین ، هم اکنون بروی پلتفرم های ویندوز ، اندروید و آیفون ( IOS ) قابل دانلود و استفاده می باشد .



BBM v2.4.2.58 – مسنجر بلک بری برای اندروید

Blackberry Messenger BBM v2.2.0.28   مسنجر بلک بری برای اندروید

{ افزوده شدن امکان برقراری تماس های صوتی در ورژن ۲ اپلیکیشن }

مسنجر محبوب بلک بری Blackberry Messenger یا BBM ، یک مسنجر بسیار پرطرفدار می باشد که بصورت پیشفرض بروی همه ی دستگاه های بلک بری نصب می باشد و کاربران می توانند به رایگان با دارندگان این گوشی ها ، گفتگو کنند . به تازگی ، کمپانی بلک بری این مسنجر را برای اندروید نیز منتشر کرده است تا کاربران اندرویدی نیز به جمع کاربران این مسنجر بپیوندند . در این اپلیکیشن ، کاربر میتواند افزون بر یافتن دوستان خود در مسنجر و ارسال پیام برای آنها ، از استیکر ها و شکلک های موجود نیز استفاده کند .



Kik Messenger v8.3.6.89 – مسنجر کیک

Kik Messenger Kik Messenger v7.2.2.99   مسنجر کیک

(جدید ترین نسخه)

Kik Messengerمسنجری بسیار باکیفیت و قدرتمند است که البته بیش از یک مسنجر می باشد . چراکه بوسیله ی این اپلیکیشن ، می توانید به مرورگری وب نیز بپردازید ! کیک مسنجر ، مسنجری با امکان فرستادن و دریافت پیام از دوستان می باشد . در این مسنجر ، با ساخت یک نام کاربری – بدون استفاده از شماره تلفن همراه شما و تنها با استفاده از یوزرنیم اکانت- می توانید با امنیتی بالا با دوستان خود گفتگو کنید .



ليست صفحات
تعداد صفحات : 4
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.